Csehszlovák luxus: fedélzeti telefonos, kék villogós V8-as Tatra vár új gazdára
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
A hófehér kisautóért kapott összeget jótékonysági célokra fordítják.
A BMW 635 CSi-től kezdve, a Mercedes 560 SL-en át egészen a Ferrari 328 GTS-ig.
Az egykoron dinnyékkel telepakolt Zsigulit negyedmillió forintért hirdetik.
Vízforraló funkciót nem, egyéb érdekességet viszont bőven találtunk Ibolya néni egykori farmotoros Skodájában, mely a Fenyő-gyilkosságot feldolgozó dokumentumfilmben is szerepelt. Következik a véletlenül lefényezett alátét és a csehszlovák sílécösszefogó gumi története.
Nincs olyan komoly presztízse, mint a Zsiguliknak, de négykerekű időutazáshoz egy ilyen régi kisautó is tökéletes társ lehet.
Első blikkre sokan ezerötösnek vagy ezethatosnak nézik ezt a régi Ladát, pedig nem ilyen motor van benne.
Ezzel a több mint 30 éves veterán kisautóval eddig alig több mint 3 ezer kilométert tettek meg.
Az éppen új gazdára váró 1200s igen megkímélt állapotú, valódi négykerekű időgép.
A mindössze 3 500 kilométeres futásteljesítménnyel hirdetett NDK kisautó nem is kerül sokba.
Hamisítatlan orosz versenytechnikát kínálnak eladásra, már csak be kell járatni a gépet.
A bíborvörös orosz járgányba nemcsak benzint, hanem LPG-t is lehet tankolni.
Vázoljuk, hogy milyen védelmet nyújtanak az utasaiknak a szocialista blokkból származó, ma már oldtimer korú autók.
A nem éppen kétfilléres apró retró járgány mellé 1984-es parkolócetlit és napilapot is mellékel az eladó.
Ez a narancssárga fényezésű kompakt kupé egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
Azóta is csak száz métert tettek bele, amíg tologatták a trélertől a garázsig, biztonságos helyet találva a kocsinak.
A lengyel kisautó ezen példányával eddig kevesebb mint 40 ezer kilométert tettek meg.